Mijn gegevens & Service
Het aanmaken van een account bij Parfumerie.nl is eenvoudig en snel:
-
Tijdens het bestellen:
Als je een bestelling plaatst, kun je tijdens het afrekenen kiezen om direct een account aan te maken. Dit kan eenvoudig na het afronden van je bestelling. -
Nu een account aanmaken:
Wil je alvast een account aanmaken? Klik dan op de volgende link: Account aanmaken.
Met een account kun je eenvoudig je bestelgeschiedenis bekijken, je gegevens beheren en sneller afrekenen.
Als je je wachtwoord bent vergeten, kun je eenvoudig een nieuw wachtwoord aanvragen:
- Ga naar de pagina Wachtwoord vergeten.
- Vul het e-mailadres in dat gekoppeld is aan je account.
- Je ontvangt een e-mail met instructies om je wachtwoord opnieuw in te stellen.
Kom je er niet uit?
Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij helpen je graag met het herstellen van je account.
Het wijzigen van je gegevens is eenvoudig:
- Log in op je account via de accountpagina.
- Ga naar het gedeelte Accountgegevens of Adresboek om je persoonlijke gegevens of adressen aan te passen.
- Sla je wijzigingen op.
Kom je er niet uit?
Neem contact op met onze klantenservice. Zij helpen je graag bij het aanpassen van je gegevens.
Je kunt de details van je bestelling eenvoudig terugvinden:
-
Met een account:
Log in op je account en ga naar het gedeelte Bestellingen. Hier vind je een overzicht van al je eerdere en lopende bestellingen. -
Zonder een account:
Als je geen account hebt, heb je een e-mail ontvangen met de details van je bestelling. Controleer ook je spam- of junkmap als je deze niet kunt vinden.
Geen e-mail ontvangen?
Neem gerust contact op met onze klantenservice via e-mail of telefoon. Zij helpen je graag verder.
Je kunt eenvoudig contact opnemen met onze klantenservice:
- E-mail: Stuur een bericht naar klantenservice@parfumerie.nl.
- Telefoon: Neem telefonisch contact met ons op.
Onze klantenservice staat klaar om je te helpen met al je vragen.
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een product moet voldoen aan wat je er als consument redelijkerwijs van mag verwachten.
Fabrieksgarantie:
Sommige producten hebben daarnaast een fabrieksgarantie. Deze garantie is een extra service van de fabrikant en staat los van de wettelijke garantie.
Vragen over garantie?
Als je vragen hebt over de garantie van een product, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder.
Heb je een klacht over onze dienstverlening of producten? Neem dan contact met ons op via:
- E-mail: klantenservice@parfumerie.nl
- Telefoon: Neem telefonisch contact op met onze klantenservice.
- Post:
Parfumerie.nl
Polarisavenue 35
2132 JH Hoofddorp
Wat kun je verwachten?
Je ontvangt binnen 14 dagen na ontvangst van je klacht een inhoudelijke reactie.
Niet tevreden met de afhandeling?
Als je niet tevreden bent met onze afhandeling, kun je de klacht voorleggen aan:
- De Geschillencommissie Thuiswinkel via www.sgc.nl.
- Het Europees ODR Platform via ec.europa.eu/odr.