Bestellen & Ontvangen
We doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat je je bestelling ontvangt binnen de beloofde levertijd. Mocht dit onverhoopt niet lukken, dan stellen we je daar natuurlijk zo snel mogelijk van op de hoogte. Check je account: In je persoonlijke account kun je zien of we alle onderdelen van je bestelling hebben verzonden. Neem contact op: Als er staat dat alles is verzonden maar je hebt niet alles ontvangen, neem dan alsjeblieft contact op met onze klantenservice. We gaan dan meteen voor je aan de slag om uit te zoeken wat er aan de hand is. Levertijd is voor ons net zo belangrijk als voor jou. Daarom zie je nog voordat je iets bestelt al wanneer we het artikel verwachten te bezorgen. Als een artikel direct op voorraad is, ontvang je het meestal de volgende dag al. Is het niet op voorraad? Dan duurt het iets langer voordat je het in huis hebt. Als je een afleveradres hebt buiten Nederland of België, moet je rekening houden met een langere levertijd. Denk dan aan zo'n 3 tot 7 werkdagen. Als je nog niets hebt ontvangen, is het het beste om even contact op te nemen met onze klantenservice. We gaan dan direct voor je op zoek om te achterhalen waar je bestelling blijft. Nee, om je gegevens te beschermen is het niet mogelijk een geplaatste bestelling te wijzigen. Als je bestelling nog niet verzonden is, heb je wel de mogelijkheid om deze te annuleren. Tijdens het afrekenen kun je kiezen uit verschillende bezorgopties die op dat moment beschikbaar zijn. Let op: sommige opties zijn alleen mogelijk op bepaalde dagen. Hieronder zie je een overzicht van de meest gekozen bezorgopties: Als je pakket door de brievenbus past, sturen we het de eerstvolgende dag (ma-za) als brievenbuspakje. Meestal ontvang je binnen een paar minuten een bevestigingsmail om te laten weten dat je bestelling is gelukt. Het kan echter voorkomen dat deze mail in je spambox terecht is gekomen. Als je een account bij ons hebt, kun je ook daar inloggen om de status van je bestelling te bekijken. Eenmaal geplaatste bestellingen kunnen helaas niet meer worden gewijzigd. Je hebt wel de optie om de bestelling te annuleren of aan de deur te weigeren. Om een bestelling te annuleren, neem je contact op met onze klantenservice. Het aantal gratis proefjes dat je bij je bestelling ontvangt, hangt af van het totaalbedrag van je order. Het is niet mogelijk om zelf samples te selecteren. Soms ontvang je extra proefjes, bijvoorbeeld als we een speciale actie hebben met een bepaald merk. De reviews op Parfumerie.nl helpen andere klanten om een beter beeld te krijgen van onze producten en dienstverlening. Jouw ervaring telt, dus als je een review wilt schrijven, super! We kunnen een review verwijderen als deze een van de bovenstaande voorwaarden schendt, of als we vermoeden dat dit het geval is. Je kunt op twee manieren een review achterlaten: Elke maand verloten we een waardebon van €50 onder de reviewers. Reviews zijn niet direct zichtbaar omdat ze eerst worden gecontroleerd, deze controle duurt maximaal 14 werkdagen. Dit kan handmatig of automatisch zijn, uitgevoerd door ons of een derde partij. We werken samen met Trustpilot om algemene reviews te verzamelen. Deze reviews staan zowel op onze website als op de Trustpilot-website. Meer informatie over het reviewbeleid van Trustpilot is te vinden op Trustpilot.comHeb je niet alles ontvangen?
Bezorging buiten Nederland of België?
Nog niets ontvangen?
Stap 1: Producten kiezen
Stap 2: Winkelwagen controleren
Stap 3: Inloggen of gegevens invullen
Stap 4: Bezorgmethode kiezen
Stap 5: Afrekenen
Thuisbezorgd
Brievenbuspakje
Waarom reviews?
Wat mag niet in reviews?
Wanneer kunnen reviews worden verwijderd?
Hoe worden reviews verzameld?
Controle van reviews
Externe review partners