• check Gratis verzending vanaf €30
  • check Voor 23:45 besteld, vandaag verstuurd
  • check Gratis samples
  • check 55 jaar vertrouwd familiebedrijf met een fysieke winkel
star-full star-full star-full star-full star-full
Uitstekende reviewscore 9+
Hugo Boss
  • Wees de baas - met HUGO BOSS

    Het HUGO BOSS succesverhaal

    Het bedrijf werd in 1924 in Metzingen opgericht door zijn naamgenoot Hugo Ferdinand Boss, die zich aanvankelijk alleen concentreerde op de verkoop van werkkleding. Hieraan kwam een einde toen zijn schoonzoon Eugen Holy in 1948 de zaak overnam en het bedrijf snel in een andere richting stuurde. De strakke pakken, waarvoor het bedrijf vandaag de dag bekend en gewaardeerd is, kregen een plaats in het assortiment en hadden een hoge omzet.

    HUGO BOSS is sinds 1995 ook aanwezig in het segment van de fijne geuren en heeft in de loop der jaren veel verschillende parfumcomposities gecreëerd en onder de namen HUGO, BOSS en BOSS ORANGE gelanceerd via Procter & Gamble en later COTY. Sommige van deze prachtige geuren hebben het tot de populairste parfums gemaakt.

    In 2000 lanceerde het bedrijf uit Metzingen voor het eerst ook een modecollectie voor vrouwen. Aangezien het bedrijf voorheen alleen een mannelijke doelgroep bediende, was het de eerste keer dat ook vrouwen als consument werden aangesproken. Na aanvankelijke moeilijkheden is deze verdeling nu gestabiliseerd en trekt ze terecht veel aandacht in de dameswereld.

    De absolute klassieker onder de HUGO BOSS mannengeuren - Boss Bottled

    » Man of today. «

    HUGO BOSS Bottled Eau de Toilette is een geur die ook een stevige plaats inneemt in de Top 10 van de mannengeuren in onze online parfumerie. Deze Boss geur werd al in 1998 gelanceerd en heeft zich sindsdien ontwikkeld tot een echte klassieker, die als een van de meest populaire mannengeuren niet meer weg te denken is. HUGO BOSS Bottled is een van de best verkochte geuren ter wereld, wat ook tot uiting komt in onze online shop.

    Het parfum overtuigt met nogal atypische componenten voor een mannenparfum, maar dat is precies wat Boss zo bijzonder maakt. Verfrissende en fruitige noten voldoen aan de bloemenextracten van geranium en kruidnagel. Je vindt deze geuren eerder in vrouwengeuren, maar de houtachtige en kruidige noten in de basis geven de onmiskenbare geur zijn onweerstaanbare, mannelijke karakter. Met dit succes is het niet verwonderlijk dat de Hugo Boss Bottled werd gevolgd door andere versies, zoals de Intense- of Sportversie.

    HUGO BOSS cosmetica en huidverzorgingsproducten zoals deodorants, after-shave lotions, douchegels en bodylotions zijn ook verkrijgbaar om het ritueel aan te vullen bij de Boss geuren. Hierdoor kunt u de geurbeleving intensiveren en het aantrekkelijke effect van de geuren versterken. Met deze producten bent u perfect uitgerust om zelfs een inspannende dag met stijl, klasse en plezier onder de knie te krijgen.

    HUGO BOSS geuren maken indruk met bekende gezichten

    Het Duitse modelabel is wereldwijd bekend en kleedt regelmatig Hollywoodsterren en beroemde acteurs. De rode tapijten van de wereld kunnen niet zonder HUGO BOSS ontwerpen. Of het nu gaat om klassieke herenkostuums of elegante avondjurken voor dames, de tijdloze, klassieke mode van het label is over de hele linie indrukwekkend.

    Veel bekende gezichten zijn ook voor de camera verschenen voor BOSS geurcreaties. Hollywoodsterren zoals Ryan Reynolds, Gerald Butler & Chris Hemsworth - het huidige gezicht van de campagne - belichamen de zelfverzekerde heer van HUGO BOSS Bottled geuren.

    Tot de ambassadeurs van het merk Boss behoren ook Gwyneth Paltrow, de actrice en modelfiguur die het gezicht is van Nuit Pour Femme, Jour Pour Femme en Ma Vie fragrances. Met haar elegante en klassieke schoonheid belichaamt Gwyneth Paltrow alles waar het merk voor staat.

    "Het bijzondere charisma van de BOSS-vrouw wordt gekenmerkt door de dualiteit van zelfvertrouwen en onafhankelijkheid en een sensuele vrouwelijke kant. Gwyneth Paltrow drukt deze harmonie perfect uit. «
    (Jason Wu, Artistiek Directeur BOSS Womenswear)

    Het Duitse modebedrijf huurde opnieuw een rijzende Hollywoodster in voor het allernieuwste meesterwerk. De Britse acteur Theo James is het gezicht van de nieuwe mannengeur HUGO BOSS THE SCENT. De jonge acteur werd een internationale filmster door zijn rol in de serie "Downtown Abbey" en de film "Destiny", waarin hij de mannelijke hoofdrol speelde.
    Emma Roberts is het gezicht achter de BOSS ALIVE fragrances. Emma is de dochter van de door Oscars genomineerde acteur Eric Roberts, en het nichtje van Oscarwinnaar Julia Roberts.

    HUGO BOSS THE SCENT - het meesterwerk van het label

    Sinds de zomer van 2015 maakt de HUGO BOSS THE SCENT eau de toilette deel uit van de talrijke mannengeuren van het internationale merk. HUGO BOSS overtuigt opnieuw met een contrastrijke compositie van bloemige, fruitige en taartnoten. De nieuwe geur weerspiegelt de perfecte balans tussen zelfvertrouwen en nonchalance en toont zich een absolute verleidelijke kunstenaar. De Hugo-geur van het merk is in zeer korte tijd uitgegroeid tot een absolute topverkoper en is daarmee goed op weg om in de voetsporen te treden van de HUGO BOSS Bottled.

    Topnoot
    Salie zorgt voor een frisse en tegelijkertijd pittige opmaat naar de geur.

    Hartnoot
    In het hart van de eau de toilette ontmoet de maninka-vrucht de delicate geur van lavendel.

    Basisnoot
    De rokerige leren akkoorden geven de onmiskenbare nieuwkomer van het merk zijn verleidelijke en mannelijke karakter.

    De THE SCENT lijn van HUGO BOSS heeft de jaren erna verschillende uitbreidingen gehad waaronder Intense, Absolute, Private Accord & The Scent Eau de Parfum. 

    "Wij bij BOSS zijn verheugd Theo James te verwelkomen als merkambassadeur voor onze meest luxueuze en verleidelijke geur - BOSS THE SCENT. Met zijn bijzondere uitstraling belichaamt hij onze interpretatie van verleiding. «
    (Gerd von Podewils, Senior Vice President Global Communication HUGO BOSS AG)

    De wereld van BOSS vrouwengeuren

    HUGO BOSS parfums biedt een breed scala aan unieke geuren en verzorgingsproducten. Naast klassiekers zoals de mannengeur HUGO BOSS Bottled, heeft het merk natuurlijk ook meer casual vrouwengeuren gecreëerd, waaronder Femme by BOSS. Een bloemig-fruitige geur die de facetten van vrouwelijkheid weerspiegelt en verleidelijk, gepassioneerd en toch delicaat en sensueel is. Maar zelfs de klassieke HUGO BOSS Woman uit 2000 wordt nu als een echte klassieker beschouwd.

    De meest populaire HUGO BOSS vrouwengeuren in één oogopslag:

    • BOSS Woman(2000)
    • Femme door BOSS (2006)
    • Nuit Pour Femme (2012)
    • Jour Pour Femme (2013)
    • Ma Vie (2014)
    • The Scent for Her (2016)
    • BOSS Alive (2020)

    De Hugo Boss vrouwengeuren weerspiegelen elk verschillende facetten van vrouwelijkheid. De HUGO BOSS Nuit Pour Femme is een eerbetoon aan de succesvolle vrouw die dynamisch, ambitieus, maar toch sierlijk en elegant is. Het parfum is geïnspireerd op "de kleine zwarte", een legendarisch symbool van de vrouwelijke stijl.

    "We zijn er vast van overtuigd dat het voortdurende succes van onze vrouwenmode ook in de toekomst zal voortduren. En ik ben blij dat BOSS Fragrances dit succesverhaal nu verrijkt met de nieuwe BOSS Nuit Pour Femme in de wereld van de vrouwengeuren. «
    (Claus-Dietrich Lahrs, voormalig voorzitter van de Raad van Bestuur van HUGO BOSS AG)


    De HUGO BOSS Ma Vie werd geïnspireerd door het gevoel van vreugde. Het parfum is een uitdrukking van de moderne vrouwelijkheid, en de campagne weerspiegelt dit. Gwyneth Paltrow draagt een moderne en toch vrouwelijke smoking die het sterke en zelfverzekerde karakter van de BOSS-vrouw perfect weerspiegelt. De smoking, ontworpen door Jason Wu, Artistiek Directeur van BOSS Womenswear, vertegenwoordigt zijn visie op de moderne vrouwelijkheid.